Zbudowałeś kwiaciarnię internetową i co dalej

Zakładamy, że masz w pełni funkcjonalny sklep. Kwiaciarnia jest zatowarowana i wyposażona w systemy płatności. Zakładamy, że kwiaciarnia prezentuje się graficznie bardzo atrakcyjnie i jest przemyślana pod kątem UX.

To wszystko kosztowało zapewne sporo pieniędzy, czasu i wysiłku. Pamiętać trzeba, że musiałeś – o ile sam nie prowadziłeś już wcześniej tradycyjnej kwiaciarni, zabezpieczyć dostawców kwiatów i zaplanować lub wdrożyć logistykę dostaw do klienta.

Prawdopodobnie poświęciłeś temu miesiące.

No to teraz najlepsze. To dopiero początek. Jeżeli nie podejmiesz następnych kroków, cały wysiłek pójdzie na marne.

Takich osób, zarabiają na sprzedaży kwiatów online jest bardzo dużo. Jest bardzo dużo kwiaciarni internetowych. Aby zacząć sprzedawać, twój sklep musi stać się zauważalny w sieci.

Jeżeli chcesz doprowadzić do tego by twój sklep przynosił zyski, powinieneś go wypromować. Poniżej najlepsze sposoby na promocję kwiaciarni w sieci.

  • pozycjonowanie kwiaciarni w wyszukiwarce Google. Jest to serwis generujący największy ruch w sieci.
  • reklama kontekstowa w wyszukiwarce Google. Dobrze zaprojektowane
  • kampanie mogą przyczynić się do zwiększania zysków.
    prowadzenie kont w serwisach takich jak Facebook.

Jeżeli nie jesteś specjalistą w dziedzinie pozycjonowania ani tworzenia kampanii reklamy kontekstowej czy też prowadzenia działań promocyjnych i marketingowych w serwisach społecznościowych, warto skorzystać z usług profesjonalistów.